Word Premium
1 jaar lang voordelen voor € 9.99
Ze zijn er dol op!
Orbea's Orca Racing geometrie is ontstaan uit bijna 100 jaar ervaring in het ontwerpen van racefietsen en is de perfecte balans tussen reactievermogen en stabiliteit. De positie is agressief om de aerodynamica en efficiëntie van het lichaam te maximaliseren. Het rijgedrag is nauwkeurig en intuïtief. Hoeken en afmetingen zijn zorgvuldig overwogen in een reeks maten om meer kracht op de weg te zetten bij elke pedaalslag, en meer kracht betekent meer snelheid.
Hoe kan ergonomie je helpen om verder te rijden? In tegenstelling tot een racepositie die gericht is op aerodynamica, resulteert een uithoudingspositie in een fiets die gemakkelijker te berijden is en het uithoudingsvermogen vergroot. Een kortere kuip en een hoger stuur maximaliseren het comfort voor de rijder - en meer comfort betekent langere en snellere ritten.
Frame | Koolstof: Orbea Orca carbon OMX Disc, monocoque constructie, HS 1,5", BB 386 mm, powermeter compatibel, Achter steekas 12x142 mm, schroefdraad M12x2 P1, Interne kabelgeleiding, EC/DC compatibel, OMX specifieke zitbuis, Bandenvrijheid: 32C |
Vork | Koolstof: Orbea Orca OMX ICR vork 2020, volledig carbon, 1-1/8" - 1,5" tappered balhoofdbuiscompatibel, steekas 12x100 mm, schroefdraad M12x2P1, droput compatibel met Speed Release |
Versnellingen | Shimano Dura-Ace Di2 ST-R9270, 2x12-speed |
Voorderailleur | Shimano Dura-Ace Di2 FD-R9250 |
Achterderailleur | Shimano Dura-Ace Di2 RD-R9250, 12 versnellingen |
Cassette | Shimano Dura-Ace CS-R9200, 11-30T |
Ketting | Shimano CN-M9100 |
Crankstel | Shimano Dura-Ace FC-R9200-P, dubbelzijdige vermogensmeter, 52/36T |
Trapas | BB386 |
Remmen | Shimano Dura-Ace BR-R9270, Hydr. Schijfrem |
Wielset | Vision 40 SC Disc Koolstof TLR CL |
Banden | Vittoria Corsa Competition, G2.0, TLR, 700x25c |
Stuur | OC Road Performance RP10 Carbon, Reach 80 mm, Drop 125 mm |
Stuurlint | Lizard Skins DSP 2,5 mm |
Stuurpen | OC Road Performance RP10, -8º |
Balhoofd | Acros Alloy 1-1/2" interne kabelgeleiding, roestvrijstalen lager |
Zadel | Selle Italia SLR Boost SuperFlow, L, Koolstofvezel spoor |
Zadelpen | OC RP10 Road Performance, SB0/25, met micro tilt adj |
Gewicht | --- |
Kleur | BS - Rode Wijn (Glanzend) - Carbon Raw (Mat) |
Referentie | N122 |
Framemaat (cm) | 47 | 49 | 51 | 53 | 55 | 57 | 60 |
Zitbuis (mm) | 440 | 460 | 480 | 500 | 520 | 540 | 570 |
Bovenbuis (mm) | 510 | 523 | 536 | 549 | 560 | 576 | 590 |
Kettingsteunen (mm) | 408 | 408 | 408 | 408 | 408 | 408 | 408 |
Lengte balhoofdbuis (mm) | 105 | 113 | 130 | 148 | 168 | 186 | 213 |
Balhoofdbuishoek (°) | 71 | 71.5 | 72.2 | 72.8 | 73 | 73.2 | 73.2 |
Hoek zitbuis (°) | 74.5 | 74 | 73.7 | 73.5 | 73.5 | 73.2 | 73.2 |
Wielbasis (mm) | 972 | 976 | 980 | 981 | 991 | 1002 | 1016 |
Stapel (mm) | 506 | 515 | 533 | 552 | 572 | 590 | 616 |
Bereik (mm) | 370 | 376 | 380 | 385 | 391 | 398 | 404 |
Vrije slag vork (mm) | 48 | 48 | 48 | 43 | 43 | 43 | 43 |
Breedte stuur (mm) | 360 | 380 | 400 | 400 | 420 | 420 | 420 |
Stengellengte (mm) | 80 | 90 | 90 | 100 | 100 | 110 | 120 |
Lengte crank (mm) | 170 | 170 | 170 | 170 | 172.5 | 172.5 | 175 |
Geslacht | Mannen |
Wheel Size | 700mm |
Groepsets | Shimano Dura-Ace Di2 12V |
collection | 2023 |
Équipement |
Carbon frame Remschijven Carbon wielen Carbon Vork Interne leidingen |
Klanten Reviews
Vraag & Antwoord