Alltricks Ervaringen
In het algemeen hebben de meeste van onze klanten goede ervaringen met Alltricks. Helaas is het vaak zo dat alleen het kleine percentage ontevreden klanten hun meningen en ervaringen met Alltricks delen en openbaar maken.
Natuurlijk is het nuttig voor nieuwe klanten om de ervaringen van vorige Alltricks klanten te lezen en staan wij open voor kritiek en feedback wanneer klanten ons na hun aankoop bij Alltricks beoordelingen achterlaten. Als de feedback echter alleen dient om de reputatie van het bedrijf te schaden of onze medewerkers te beledigen, vinden wij dit gedrag allesbehalve sportief. Op deze pagina willen wij je wat meer informatie geven en je laten wien dat Alltricks serieus is hierover en dat klanttevredenheid erg belangrijk is voor ons..
First things first
Alltricks is een zeer jong bedrijf, wat betekent dat wij nog vanalles aan het testen zijn. Wij leren voortdurend bij en proberen ons zo goed mogelijk aan te passen aan elke internationale markt en aan de behoeften van onze klanten. Ons doel is om de Alltricks ervaring van een nieuwe klant zo positief mogelijk te maken, zodat de klant met een goed gevoel bij ons koopt.
In de volgende paragrafen presenteren wij enkele probleemgevallen die helaas zeer vaak leiden tot ergernis en als gevolg daarvan tot negatieve recensies over Alltricks.
Alltricks werkt samen met Logistieke Partners. Dit betekent dat Alltricks geen invloed heeft op hoe en met welke snelheid de leveringsdiensten intern bij deze partners werken. Als je pakje vertraging oploopt zullen wij er uiteraard alles aan doen om te onderzoeken wat er mis is gegaan. Helaas kunnen wij het pakket niet zelf verder vervoeren. Wij vinden het net zo jammer als onze klanten als pakketten vertraging oplopen.
Wij werken samen met merken die een verschillend klachten- en garantiebeleid hebben. Dus als je product kapot is, neem dan contact met ons op en wij nemen zo nodig contact op met het merk, als de zaak niet intern kan worden opgelost. Helaas kan het enige tijd duren voordat we feedback van het merk krijgen. Soms tot wel 4 weken. Gedurende deze tijd kunnen wij de zaak niet verder behandelen, herhaalde vragen van onze klanten over de huidige status versnellen het antwoord van het merk niet. Wij begrepen dat je bezorgd bent over de status van je product en ullen uiteraard contact houden met het merk. Meer informatie over garantiegevallen en klantenvoorwaarden vind je in de rubriek Veelgestelde Vragen en in de Algemene Voorwaarden.
Aangezien ons magazijn ongeveer een miljoen producten bevat, gebeurt het helaas soms (vooral tijdens drukke en stressvolle periodes) dat producten verkeerd geadresseerd worden of zelfs dat ons personeel 'ernaast grijpt' en dat je het verkeede product ontvangt. Wij verontschuldigen ons uitdrukkelijk voor een eventuele fout in je bestelling en zullen zo snel mogelijk naar een oplossing zoeken. In dit geval, gelieve onze klantendienst te contacteren.
Bij Alltricks zijn we ontzettend bezig met onze ecologische voetafdruk en ons Green Team is er voortdurend mee bezig om deze te verkleinen. Wij zetten ons in voor het milieu door bijvoorbeeld voor elke gekochte fiets een boom te planten in Madagaskar en Indonesië. Zo verbeteren wij ook continu onze transportomstandigheden, verpakkingen en nemen wij interne maatregelen om aan onze ecologische waarden te voldoen. Het is voor Alltricks een bewuste keuze om de retourkosten niet te vergoeden om het aantal retourzendingen te beperken en onnodige verzendingen te vermijden. Maar als je betaalt via PayPal, heb je de mogelijkheid om een terugbetaling van de retourkosten aan te vragen. Alle andere voorwaarden en informatie over je retourzending vind je in het Retourformulier en de Veelgestelde Vragen.
Zoals reeds vermeld, is Alltricks een jong bedrijf en hebben wij ons nog maar sinds kort op de nederlandse markt gestort. Daarom zijn slechts enkele personen rechtstreeks verantwoordelijk voor de Nederlandse markt. Als er dan iemand afwezig is (wegens ziekte, vakantie, enz.) of er is een aanzienlijke toename van het aantal vragen (uitverkoop, lockdown), dan hebben onze medewerkers het helaas erg druk. Dit kan leiden tot langere wachttijden, wat wij betreuren. Wij doen ons best om alle vragen te beantwoorden en bevredigende oplossingen voor onze klanten te vinden. Naargelang de situatie ontvangen wij dagelijks tussen de 30 en 200 vragen per telefoon of e-mail die door een of twee personen worden beantwoord. Wij verzekeren je dat je op ons kunt rekenen en dat wij de zorgen van al onze klanten zullen aanpakken.
De tevredenheid van onze klanten is zeer belangrijk voor ons. Daarom biedt Alltricks kortingscodes en newsletters aan om onze klanten regelmatig te informeren over actuele aanbiedingen en al het laatste nieuws op het gebied van Fietsen, Running, Triatlon en Outdoor.
Ervaringen bij Alltricks: op Trustpilot heb je de mogelijkheid om je persoonlijke Alltricks ervaringen te delen.