Word Premium
€ 122,00 aan terugbetaling bij aankoop van dit product
Ze zijn er dol op!
Lichtheid moet worden gecontroleerd. Het maken van een lichtgewicht frame is relatief eenvoudig, maar het maken van een lichtgewicht frame met topprestaties en rijkwaliteiten vereist een sterke erfenis. De Verticale SLR is het beste voorbeeld van wat we zijn geweest, en van waar we goed in zijn: een racefiets die het gewicht ten opzichte van de Wilier 0 SLR - het vorige klimmodel dat Wilier maakte - met bijna 10% heeft verbeterd (9,73% op de kit bestaande uit frame, vork, stuur en zadelpen). Lichter gewicht, beter reactievermogen, verbeterde prestaties. De Verticale SLR is vandaag de dag het beste visitekaartje voor Wilier, de nieuwe generatie van de beste Italiaanse fietsfabrikanten.
Als we het hebben over het frame van een klimfiets, is het eerste aspect dat we moeten bekijken de gebruikte grondstof. Het gebruik van composietmaterialen van de hoogste kwaliteit is het uitgangspunt voor een project dat zich volledig richt op topprestaties. Voor de Verticale SLR hebben we specifiek 3 soorten vezels gebruikt die worden geproduceerd door Toray, een Japanse multinational en leider op de koolstofvezelmarkt, met name T800, T1100 en M46JB.
Het stuur is een carbon monocoque en heeft een gloednieuw ontwerp. Het eerste dat opvalt, is de speciale vorm met verschillende stuurbreedte. Als je het van voren bekijkt, is de hoge greep op de bedieningselementen smaller aan de onderkant. Deze bijzondere vorm is bedacht om concrete oplossingen te bieden voor de behoeften van professionals, die seizoen na seizoen op zoek zijn naar optimale aerodynamische oplossingen die voldoen aan de regels en normen van de UCI. Er is een trend om het wiel smaller te maken en toch een bredere lage grip te hebben om een betere wegligging te garanderen, wat een belangrijke vereiste is bij het sprinten. De delta tussen de boven- en onderkant is 30 mm.
Frame | Koolstof: Verticale SLR - Toray T800+T1100 M46 JB Carbon Monocoque UDH, steekas 12x142 mm, breedte band max: 32 mm |
Vork | Koolstof: Verticale SLR - Toray T800+T1100 M46 JB Carbon Monocoque, steekas 12x100 mm |
Versnellingen | Shimano Dura-Ace Di2 ST-R9270, 2x12-speed |
Voorderailleur | Shimano Dura-Ace Di2 FD-R9250 |
Achterderailleur | Shimano Dura-Ace Di2 RD-R9250, 12 versnellingen |
Cassette | Shimano Dura-Ace CS-R9200-12, 11-30T |
Ketting | Shimano CN-M9100 |
Crankstel | Shimano Dura-Ace FC-R9200, 52/36T |
Trapas | Miche Integrale RD (Race Division), CeramicSpeed lagers, 86,5x41 mm (BB86) Press-Fit |
Remmen | Shimano Dura-Ace BR-R9270, Hydr. Schijfrem, Shimano RT-CL800 Rotors (160/140) |
Wielset | Miche Kleos RD (Race Division) 36 Carbon Disc, 24H, 622x21C, hoogte: 36 mm, CeramicSpeed afgedichte lagers, 12x100/12x142 mm |
Banden | Vittoria Corsa Pro, 700x28C |
Stuur | Wilier Toray T800+T1100 M46 JB Monocoque V Bar + Garmin/Wahoo bevestiging |
Stuurpen | Wilier Toray T800+T1100 M46 JB Koolstof Monocoque V Bar + Garmin/Wahoo Mount |
Balhoofd | Wilier aangepaste lagers Superslim |
Zadel | Prologo Nago R4 PAS, Nack Carbon Rails |
Zadelpen | Verticale SLR Carbon Wilier Custom Made -15 mm / 0 mm + Rear Light |
Gewicht | 6.65 kg (Frame: 720 g / Voorvork: 320 g) |
Kleur | Q4 - Groupama-FDJ - Glanzend |
Referentie | E508IDK |
Framemaat | XS | S | M | L | XL | XXL |
Zitbuis (mm) | 450 | 480 | 500 | 520 | 540 | 560 |
Bovenbuis (mm) | 509 | 527 | 543 | 559 | 576 | 589 |
Kettingsteunen (mm) | 405 | 407 | 408 | 410 | 412 | 412 |
Lengte balhoofdbuis (mm) | 102 | 121 | 138 | 155 | 172 | 189 |
Balhoofdbuishoek (°) | 70.6 | 71.5 | 72 | 72.5 | 73 | 73.5 |
Zitbuis hoek (°) | 75.2 | 74.5 | 74 | 73.5 | 73 | 73 |
Wielbasis (mm) | 974 | 981 | 990 | 999 | 1009 | 1017 |
Stapel (mm) | 505 | 523 | 541 | 559 | 577 | 595 |
Bereik (mm) | 373 | 380 | 387 | 393 | 400 | 408 |
Geslacht |
Mannen Vrouwen |
Wheel Size | 700mm |
Groepsets | Shimano Dura-Ace Di2 12V |
Klanten Reviews
Vraag & Antwoord