Je hebt 30 dagen (100 dagen voor Premium-klanten) vanaf de ontvangst van je bestelling om een retour te doen.
1. Log in op "Mijn Account", ga naar "Mijn Bestellingen". Klik op "Een artikel retourneren" en selecteer het artikel en de hoeveelheid.
2. Print het retourlabel uit en plak het op je pakket met het artikel dat je wilt retourneren.
3. Bewaar je verzendbewijs met het retournummer goed.
4. Een tegoedbon wordt uiterlijk 10 dagen na de ontvangst van je pakket gecreëerd. Je kunt om terugbetaling vragen via je klantaccount.
1. Log in op "Mijn Account", ga naar "Mijn Bestellingen". Selecteer het artikel of de artikelen en de hoeveelheid en klik op "Verkoper contacteren".
2. Selecteer de reden voor je verzoek in het uitklapmenu.
3. Voeg een opmerking toe.
4. Klik op Verzenden.
5. Je ontvangt het antwoord van de partnerverkoper in je berichteninbox.